Düşmanım Olma Nefsim…

Ey nefsim!!!

seni hirçin sulara biraktim

öyle set ve magrursun ki

su bile alip götüremedi seni

uzaklastiramadi benden seni

halbuki ben seni sevdim

imanla beslemeye çalistim

sevgi verdim almadin

merhametli ol dedim olmadin

sana uymami istedin

bennnnnn!!!!!!!

ben bir yaratilmisa uyacagim

yaradanim varken sana ha!!!

neden???

sen ondan (hasa) daha mi üstünsün???

bana yiyecek mi verdin ???nimet mi verdin??

yeryüzünü ve gökyüzünü bana amademi yaptin,,ne iyiligin var bana???

ne verdin ki ne istiyosun??

daha dogrusu;

BENIM SANA NE BORCUM VAR???

ben ALLAH’a olan borcumun altinda eziliyorum , ödemeye çalisiyorum…

Ey nefis!!!

sen benim degilsin

Allah’i tercih etmeyenler benim olamaz

ben sahibimin maliyim senin degil

senin hükmün yoktur , yaradanimin emirleri varken….

Sen ya Allah’a uy ya da

hirçin sularla kavga et

benden uzak dur…..

esra düzenli
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın